Overslaan naar content

Manager Klantenservice

  • 's-Hertogenbosch, Noord-Brabant, Nederland
€ 5.000 - € 6.500 per maandKlantenservice

Functieomschrijving


Manager Klantenservice 

Om al onze 10 miljoen consumenten en 36.000 samenwerkingspartners tevreden te houden, hebben we een fantastisch team van meer dan 100 klantenservice-medewerkers, die 7 dagen per week voor ze klaarstaan. Als manager Klantenservice ben jij overkoepelend verantwoordelijk voor de processen op deze afdeling. Jij zorgt er (tijdens kantooruren) voor dat jouw teamleiders als een goed geoliede machine te werk gaan, waarbij je optimalisatie van de kwaliteit en productiviteit voorop zet. Heb jij de helikopterview die wij zoeken?

Waar houd je je zoal mee bezig als Manager Klantenservice bij Social Deal?

  • Het bewaren van het overzicht binnen het team

  • Overkoepelend de verantwoordelijkheid dragen voor de gehele afdeling

  • Leidinggeven aan/en ontwikkelen van de vijf Teamleiders in het coachen en aansturen van de teams

  • Samenstellen en analyseren van rapportages

  • Kwaliteit en productiviteit hierbij monitoren

  • Met een positief kritische blik kijk jij naar de huidige processen; waarbij je continu optimaliseert en professionaliseert

  • Operationele werkzaamheden delegeer je aan jouw teamleiders

  • Als lid van het managementteam vertaal jij het beleid richting jouw team 

Vereisten

Wat bieden wij jou?

  • Een mooi salaris welke afhankelijk is van jouw opleidingsniveau en ervaring (met een range van € 60.000,- tot € 85.000,- als bruto jaarsalaris)

  • 8% vakantiegeld, reiskostenvergoeding en pensioenopbouw

  • 25 betaalde vakantiedagen en de mogelijkheid om 25 vakantiedagen onbetaald op te nemen (o.b.v. fulltime)

  • Een arbeidsovereenkomst voor 32 tot 40 uur per week bij een van de snelst groeiende internetbedrijven van Nederland. Wist je dat Social Deal 2 keer op een rij is uitgeroepen tot Beste Werkgever door Indeed?

  • Gezamenlijke lunch verzorgd door een topcateraar, gratis gebruik van onze gym, een gameroom voor de nodige ontspanning en vrijdagmiddagborrels aan onze eigen bar of op ons dakterras!

  • 10% korting op alle Social Deals

  • Legendarische feesten, unieke evenementen, teamuitjes en gezellige borrels

  • Gratis de allertofste deals, speciaal voor medewerkers; van sportlessen tot proeverijen en van massages tot workshops. Alles met de focus op teambuilding, persoonlijke ontwikkeling en natuurlijk ontspanning

  • Een werkplek die aan al je verwachtingen voldoet in een schitterend kantoor op een toplocatie in ’s-Hertogenbosch, direct achter het centraal station

Wat vinden wij belangrijk?

  • Dat je besluitvaardig bent en afspraken nakomt

  • Dat jij de ervaring hebt om het team nóg beter te maken en naar een hoger niveau kan tillen

  • Aantoonbare ervaring in de rol van bijv. Manager Customer Service, Manager Klantenservice, Afdelingshoofd Klantenservice etc

  • Empathisch vermogen en sterke communicatieve vaardigheden

  • Analytisch ben jij sterk

  • Goede beheersing van de Nederlandse taal

  • Groot verantwoordelijkheidsgevoel, initiatiefnemend, flexibel en oplossingsgericht

Denk jij dat jij de persoon bent die wij zoeken? Mooi! Stuur dan een e-mail inclusief CV, motivatie en foto naar jobs@socialdeal.nl óf klik HIER om direct te solliciteren!

Binnen vijf werkdagen krijg je van ons een reactie! Heb je nog vragen? Bel of app dan met onze recruiters Sanne of Sandy via 088-2050508.

  • 's-Hertogenbosch, Noord-Brabant, Nederland
Klantenservice

of

Apply with Linkedin onbeschikbaar
Apply with Indeed onbeschikbaar
  • 's-Hertogenbosch, Noord-Brabant, Nederland
Klantenservice
Vragen? Stuur ons een appje